تبليغات، اصلي ترين راه براي توسعه كسب و كارهاي نوپا

۹۵ بازديد

تبليغات، اصلي ترين راه براي توسعه كسب و كارهاي نوپا و معرفي محصولات تازه و خدمات جديد مي باشد.

تبليغات هوشمندانه و تاثيرگذار باعث ماندگاري برند و نام هاي تجاري و توليدي در ذهن مخاطبين مي شود.

تبليغات خلاقانه، با ايده هاي منحصر به فرد و جذاب، نظر مردم را جلب كرده و تصويري درخشان در ياد آن ها باقي مي گذارد.

برخي تبليغات، با برانگيختن احساس كنجكاوي مخاطب، او را به تحقيق و جست و جوي بيشتر در مورد موضوع تبليغ، ترغيب مي كند و اين نيز يكي از روش هاي قدرتمند براي جذب مشتري است.

در كل تبليغات بايد متناسب با ويژگي هاي جامعه هدف، با تمركز بر معرفي خلاقانه و چشمگير محصولات، خدمات و مشاغل بوده و در نهايت به افزايش مشتري و متقاضي، منجر شود.

تبليغات فقط منحصر به برندها و مشاغل تازه تاسيس نبوده و تاثيرات مهمي نيز براي برندها و مشاغل قديمي و معتبر دارند.

استفاده از ابزار مناسب و مرغوب و با كيفيت براي تبليغات و نمايش آگهي ها، بسيار اهميت دارد.

يكي از روش هاي بسيار متداول تبليغات با پيشينه تاريخي طولاني، استفاده از اعلام در سطح شهر براي جلب نظر عموم مردم است.

شكل 1: صنعت تابلوسازي و تبليغات پر بازده

نقش پررنگ و مهم صنعت تابلوسازي در تاثيرگذاري تبليغات شهري و عمومي

تابلوهاي تبليغاتي، بنرها و اعلان هاي عمومي كه در امتداد روش هاي كهن نصب اعلاميه هاي مهم در فضاهاي عمومي، توسعه يافته اند؛ با كاركرد هاي مختلف و تاثيرات متنوع، براي نصب در گذرگاه ها و فضاهاي عمومي و اجتماعي، توسط شركت هاي تابلوسازي، طراحي و توليد مي شود.

شركت هاي تابلوسازي، براي ساخت تابلوهاي مناسب جهت امر تبليغات و بيلبوردهاي نصب اعلاميه و آگهي، با توجه به نياز و سليقه مشتري، طبق سفارش آن ها، در اندازه مورد نظر، اقدام به طراحي و ساخت تابلو ها مي كنند.

تابلوهاي مورد استفاده براي اعلان و تبليغات انواع گوناگوني دارند، مانند تابلو روان، تابلو استيل، تابلو كامپوزيت، تابلو فلزي، تابلو فلكسي، تابلو لايت باكس و ...

شركت هاي توليد كننده تابلو هاي مختلف كه مورد استفاده براي تبليغات و بنر هاي آگهي هستند، معمولا خدمات نصب و نگهداري ( تعميرات ) اين تابلو ها را نيز بر عهده دارند.

 

تابلو سردرب، هم كاربرد تبليغاتي دارد و هم جهت اطلاع رساني يا خوش آمدگويي به كار مي رود.

حتما در سطح شهر، همواره شاهد انواع تابلو هاي تبليغاتي و تابلوهاي اعلام، بوده ايد. يكي از كاربردهاي اصلي استفاده از تابلوها در فضاهاي عمومي، براي تابلو سردرب، جهت نصب در بالاي ورودي هاست؛ كه هم مي تواند جنبه تبليغاتي داشته باشد و هم با معرفي مكاني كه درب مورد نظر، ورودي آنجا مي باشد، راهنماي خوبي حاوي اطلاعات مفيد براي عابرين و رهگذران است تا با آگاهي از اين اطلاعات، در صورت نياز به مكان مورد نظر مراجعه نمايند. همچنين اين تابلوها براي مشخص نمودن بخش هاي مختلف و اتاق هاي يك مجموعه، كاربرد دارند.

اگر مي خواهيد نام و برند خود را در بالاي ورودي مكان مورد نظرتان نصب كنيد، يا اطلاعيه اي را به نظر مردم برسانيد، و يا پيام خوش آمدگويي خود را براي خير مقدم مراجعين و مشتريان خود، در بالاي درب ورودي نصب كنيد، مي توانيد از تابلوهاي اعلان سردرب در ابعاد مختلف و اشكال بسيار متنوع و طراحي خلاقانه، استفاده نماييد.

شكل 2: انواع تابلو سردرب

تابلو روان، فضاي بينهايت و قابل تغيير براي اعلان هاي مختلف از جمله تبليغات فراهم مي آورد.

تابلو روان ال. اي. دي ماژول، تابلوهايي هستند كه داراي چراغ هاي ال. اي. دي درخشان با امكان برنامه ريزي رقص نور بوده و قابليت نمايش تصاوير و متن هاي متحرك را دارند. اين تابلو ها علاوه بر اينكه به علت روشنايي،  به خصوص در تاريكي، چشمگير هستند، اين امكان را فراهم مي كنند كه با تغيير تصاوير قابل نمايش، به راحتي چندين پيام و تصوير و اعلان را در يك تابلو، در معرض ديد عموم در آورند.

شكل 3: تابلو روان

تابلو روان اغلب از ماژول هاي تك رنگ تشكيل شده اند و از آنجا كه رنگ قرمز، رنگ مخصوص اعلام بوده و چشمگير است، معمولا اكثر اين تابلوهاي تك رنگ، از ال. اي. دي هاي قرمز رنگ، ساخته مي شوند؛ اما گاها با استفاده از تركيب رنگي اين ماژول ها، تابلوهاي روان چند رنگ ال اي دي، ساخته مي شوند

البته تابلو روان، به منبع انرژي احتياج دارد كه با منبع تغذيه و مصرف برق بسيار كم، كار مي كنند. اين تابلوها ويژگي هاي مختلفي دارند برخي از آن ها، ضد ضربه و قابل شست و شو هستند و برخي نيز داراي حافظه زياد و امكان پخش صوتي و بلندگو بوده و در اصطلاح، تابلو روان سخنگو هستند.

برخي از آن ها قابليت نمايش تصوير را دارند و برخي نيز فقط براي نمايش متن، برنامه ريزي مي شوند. برخي از تابلوهاي روان امكان تنظيم بر زبان هاي مختلف مانند فارسي و انگليسي همزمان را دارند.

تنظيم نوع نمايش و عبور تصاوير، امكان پخش تصاوير با رنگ بندي مختلف و ... از جمله ديگر ويژگي هاي تابلو روان است كه بر اساس نوع آن، و هزينه اي كه براي خريد آن در نظر داريد، براي تابلو روان در نظر گرفته مي شود.

از تابلو روان، استفاده هاي بسيار متنوعي مي شود. از اين تابلوها براي تبليغات، براي استفاده بر سردرب ها، داخل اتوبوس ها، پشت ماشين ها، اماكن شهري، داخل فضاهاي عمومي، مترو و .... در اندازه مختلف با قابليت هاي متفاوت استفاده مي شود.

 

قيمت تابلو روان بالا اما، در مجموع مقرون به صرفه است.

شايد هزينه تابلو روان براي تبليغات و آگهي، بالا باشد، اما با توجه به امكانات آن، و نيز كاربرد متفاوت و وجود قابليت تغيير محتوا و تنظيم شكل نمايش تصاوير، كه امكان استفاده هاي مختلف در آن واحد و يا تغيير در طول زمان، به وسيله يك تابلو را فراهم ميكند، در مجموع، اين هزينه بالا مقرون به صرفه خواهد بود.

قيمت تابلو روان بر اساس ويژگي ها و ابعاد آن معمولا از حدود يك ميليون تا 15 ميليون متغير مي باشد.

هرچند كه با توجه به تاثيرات مثبت تبليغات پر بازده و جذاب براي توسعه كارها، مسلما هزينه اي كه براي تابلو روان به عنوان يك ابزار شكيل و جذاب براي تبليغات در فضاهاي عمومي، در نظر مي گيريد، هزينه اي مفيد به عنوان بخشي از سرمايه گذاري توسعه شغلي است كه موجب افزايش بازگشت سرمايه خواهد شد.

9hwq_z7.jpg

شكل 4: انواع تابلو روان ال. اي. دي

 

منبع : تابلو الماس

چگونه براي استارتاپ خود بهترين فضاي كار اشتراكي را پيدا كنيم؟

۹۳ بازديد

چگونه براي استارتاپ خود بهترين فضاي كار اشتراكي را پيدا كنيم؟

وبلاگ مقالات چگونه براي استارتاپ خود بهترين فضاي كار اشتراكي را پيدا كنيم؟

بهترين فضاي كار اشتراكي

 

چگونه براي استارتاپ خود بهترين فضاي كار اشتراكي را پيدا كنيم؟ اين دغدغه براي بسياري از مديران وجود دارد كه با دانستن چندين نكته و معيار برطرف مي‌شود.

اگر در فكر انتخاب يك فضاي كار اشتراكي به عنوان محل كار خود هستيد، بايد از يافتن يك فضاي مناسب و متناسب با كسب و كار خود اطمينان حاصل كنيد.

در اين جا چك ليستي ارائه مي‌شود كه به شما كمك مي‌كند تا با اطمينان بيشتري بهترين فضاي كار اشتراكي را براي استارتاپ خود انتخاب كنيد.

  • به موقعيت مكاني توجه كنيد

تقريباً در هر شهر بزرگي چندين فضاي كار اشتراكي وجود دارد.

حتي اگر شما در نزديكي يك شهر متوسط يا كوچك زندگي مي‌كنيد،

اغلب يك يا دو فضاي كار اشتراكي مشول به فعاليت هستند.

بايد اين نكته را مد نظر داشته باشيد كه آيا مي‌خواهيد در محلي نزديك به منزل خود و يا در محلي كه نزديك به مشتريان واقع شده است كار كنيد؟

اگر مي‌خواهيد از فضاي كار اشتراكي خود، به عنوان مكاني براي برگزاري جلسه با مشتريان خود استفاده كنيد،

در اين صورت منطقي است كه مكاني را انتخاب كنيد كه حضور در آنجا براي مشتريان شما آسان باشد.

البته فاكتور ديگري كه بايد مد نظر قرار گيرد،

مساله سهولت و زمان مورد نياز براي شما جهت رفت و آمد به محل كار است.

  • امكان دريافت حمايت مناسب را در نظر بگيريد

پس از تهيه يك ليست از مكان‌ها بر اساس موقعيت، بايد به امكانات و شرايط هر يك از مكان‌ها توجه كنيد.

معمولاً در اين زمينه، چند گزينه براي استارتاپ‌ها وجود دارد.

شما مي‌توانيد يك مركز رشد را انتخاب كنيد (كه احتمالاً مشاوره و سطح بالاتري از پشتيباني را در اختيار شما قرار خواهد داد)

و يا مي‌توانيد يك فضاي كار اشتراكي را انتخاب كنيد كه دسترسي به آن براي هر فردي امكان‌پذير است.

فراموش نكنيد كه شتاب‌دهنده‌ها نيز از استارتاپ‌ها استقبال مي‌كنند.

با توجه به اينكه استارتاپ شما در چه مرحله‌اي قرار دارد

مي‌توانيد بين ? گزينه فضاي كار اشتراكي، مراكز رشد و شتاب‌دهنده‌ها بهترين و مناسب‌ترين را انتخاب كنيد.

  • محاسبه كنيد كه به چه مقدار فضا نياز داريد؟

در اين مرحله بايد به بررسي اين نكته بپردازيد

كه آيا براي پيشبرد اهداف كاري خود، به يك ميز كار موقت نياز داريد و يا بايد از يك ميز دائمي استفاده كنيد.

شايد به اين نتيجه برسيد كه به يك دفتر خصوصي نياز داريد.

بايد به طور دقيق محاسبه كنيد كه براي راه‌اندازي استارتاپ خود به چه مقدار فضا نياز داريد؟

 

  • درباره ويژگي‌هاي فضاي كار اشتراكي و منابع در دسترس، اطلاعات بيشتري كسب كنيد

ممكن است براي پياده‌سازي استارتاپ خود، به تجهيزات يا امكانات خاصي نياز داشته باشيد.

به عنوان مثال، اگر شما در بخش خلاقيت مشغول به كار هستيد،

ممكن است براي انجام كارهاي خود به كارگاه و يا ابزارهاي خاصي نياز داشته باشيد.

درحالي‌كه بسياري از فضاهاي كار اشتراكي، عمومي است

و كليه مشاغلي را كه مايل به مشاركت هستند پذيرش مي‌كند، برخي فقط براي صنايع خاص هستند.

اين ويژگي براي مشاغل موجود در حوزه‌هاي كاملاً فني، كه به دنبال ايجاد شبكه بوده يا براي مشاغلي كه به دنبال دسترسي به بخشي از جامعه (گروه‌هاي هدف) هستند، تعيين كننده است.

  • فضايي را انتخاب كنيد كه در آن حس خوبي داشته باشيد

جو هر فضاي كار اشتراكي با ديگري متفاوت است.

ممكن است بخواهيد در يك محيط بسيار حرفه‌اي و يا در يك محيط آرام‌تر كار كنيد.

قبل از ثبت نام براي حضور در يك فضاي كار اشتراكي، از محل مورد نظر خود بازديد كنيد.

بايد اين موضوع را بررسي كنيد كه آيا كار كردن در آن مكان را واقعاً دوست داريد يا خير.

همچنين سعي كنيد متوجه شويد كه آيا اين مجموعه به درستي مديريت مي‌شود يا خير.

راجع به اينكه در صورت بروز مشكل در اين محيط، چه بايد كرد

و يا چه چيزهايي بايد در اين محيط تعمير شوند و معمولاً حل هر مشكلي چقدر طول مي‌كشد نيز پرس‌وجو كنيد.

در صورتيكه مي‌خواهيد اين مكان را به عنوان يك فضاي كاري نسبتاً دائمي براي خود در نظر بگيريد،

بايد به مسئله انعطاف‌پذيري همكاران نيز توجه كنيد تا در آينده با مشكلي مواجه نشويد.

  • برنامه‌ي رويدادهايي كه قرار است در اين مجموعه برگزار شود را بررسي كنيد

اين روش، بهترين راهكار براي بررسي اين موضوع است كه آيا اين فضاي كار اشتراكي، فرصت‌هاي شبكه‌سازي و شانس افزايش دانش را در اختيار شما قرار مي‌دهد يا خير.

يك شرط براي اينكه يك فضاي خوب بتواند به رشد استارتاپ‌ها كمك كند و صاحبان مشاغل را به برگزاري رويدادهاي مربوط به معرفي كالا يا خدمات خود تشويق كند،

برگزاري رويدادهاي زياد و متنوع در اين مكان‌ها است.

اگر مي‌خواهيد گزينه كار در فضاي كار اشتراكي را امتحان كنيد،

بايد با ذهن باز به موضوع نگاه كنيد و قبل از انتخاب، فضاهاي كار اشتراكي را با دقت مورد ارزيابي قرار دهيد.

زيبايي كار در چنين فضايي، به انعطاف‌پذيري و فراهم بودن امكان دسترسي به چيزهايي كه به آن نياز داريد-در زمان مناسب (يعني در زماني كه به آن چيزها نياز داريد)- بستگي دارد.

 

  • ساده از كنار افراد عبور نكنيد

دسترسي به شبكه ساير صاحبان مشاغل مي‌تواند بسيار باارزش باشد

و كار با افراد هم‌فكر مي‌تواند به در رشد شغلي شما كمك كند.

فضاي كار اشتراكي اين فرصت را به مشاغل كوچك مي‌دهد تا با يكديگر همكاري كرده و يكديگر را به جلو سوق دهند.

چه در يك تجمع خاص از قبل برنامه‌ريزي ‌شده، شركت كنيد

و چه يك مكالمه را با يك غريبه در آشپزخانه شروع كنيد،

فضاهاي مختلف مي‌تواند زمينه‌ساز خلاقيت و همكاري باشد.

هنگامي‌كه از يك فضاي كار اشتراكي بازديد مي‌كنيد،

در مورد تجمع  همكاران سؤال كنيد و به خونگرمي افراد توجه كنيد.

اگر افراد در حال گپ زدن و برقراري ارتباط هستند،

مي‌تواند نشانه خوبي از يك فضاي تعاملي باشد.

اگر جو سرد بوده و دفاتر با پرده‌هاي آهني كركره مانند تقسيم‌شده؛ اين بدان معني است كه فضاي كار اشتراكي در اولويت قرار ندارد.

  • اهميت امنيت را دست كم نگيريد

در هر مجموعه‌اي كه شما مي‌خواهيد آن‌را به‌عنوان فضاي كار اشتراكي انتخاب كنيد، بايد برخي از ويژگي‌هاي اساسي ايمني وجود داشته باشد.

به‌عنوان‌مثال ، بايد يك قفل روي درب دفتر خصوصي شما (در صورت انتخاب كردن يكي از آن‌ها) وجود داشته باشد.

همچنين براي تازه‌واردان و بازديدكنندگان بايد يك ميز پاسخگويي وجود داشته باشد.

فضاي كار اشتراكي شلوغ، غالباً مجهز به كارت‌هاي (ID) بوده تا فقط اعضاي آن‌ها بتوانند به ساختمان و ويژگي‌هاي آن دسترسي داشته باشند.

اگر نسبت به امنيت سايبري نگران هستيد، در مورد امنيت شبكه و گزينه‌هاي تنظيم روتر خود با مسئول مربوطه صحبت كنيد.

براي دانستن بهترين فضاي كار اشتراكي شبكه هاي اجتماعي ما را دنبال كنيد:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

نكات مهم در نصب شيرآلات بهداشتي

۹۵ بازديد

نكات  مهم در نصب شيرآلات بهداشتي

 

قطع كننده و وصل كننده هاي جريان آب كه در انتهاي لوله هاي آب مجتمع قرار دارند و وظيفه ي تنظيم و تركيب و توزيع آب گرم و سرد را برعهده دارند، شيرآلات در طرح ها و انواع مختلفي در آشپزخانه، سرويس هاي بهداشتي حمام و توالت و ساير مكان هاي مورد نياز نصب مي گردند.

 

از اقسام قديمي و جديد شيرآلات ميتوانيم به  نوع ساده، كلاسيك، پدالي، چشمي و اهرمي را نام برد كه هريك بسته به انتخاب شما در رنگ و ظاهر و نمونه هاي مختلف با قيمت ها و مزايا و معايب مخصوص به خود وجود دارند و همچنين برندهاي مختلف ايراني و خارجي از شيرآلات در بازار موجود مي باشند.

 

h951_image1.jpg

 

شيرآلات چشمي به دليل مزيت هايي كه دارند و جديد بودنشان بسيار مورد توجه قرار دارند.

آلياژهاي شيرآلات از جنس فلز برنج و سرب خشك مي باشند كه روكش آنها متفاوت  و مختلف است، روكش هاي به كار رفته معمولا از جنس برنز، مس، استيل و برنج مي باشند.

 

 

 

يكي از خدمات ما عرضه وسايل كاربردي و تخصصي ساختماني و شيرآلات مي باشد، براي اطلاعات بيشتر و ديدن نمونه هاي بيشتر به سايت چلونگر سر بزنيد.

 

 

 

?- ارتفاع نصب شيرآلات بهداشتي

 

متاسفانه بسياري از نصاب ها به ارتفاع مجموعه شيرآلات بهداشتي توجه خاصي ندارند. غافل از اينكه ارتفاع كم باعث مشكلاتي در ستون فقرات و گردن مي شود. زيرا بلند بودن و يا كوتاه بودن محل نصب شيرها براي افرادي كه مرتبا با آنها سر  و كار دارند باعث مي شود يا زياد خم شوند و يا در دسترسي مشكل داشته باشند.

 

به همين دليل يكي از بيشترين  سئوالاتي كه همواره پرسيده مي شود ارتفاع نصب شيرآلات بهداشتي و تجهيزات حمام و توالت و…. مي باشد. اين موضوع تا جايي اهميت دارد كه اگر به خوبي استاندارد مورد نياز رعايت نشود مي تواند در آينده مشكلات نصب و همچنين دكوراسيون خانه را نيز به همراه داشته باشد.



 

آنچه كه اهميت دارد اين است كه در زمان لوله كشي آب استاندارد هاي تعبيه شيرآلات بهداشتي در نظر گرفته شده باشد. از اين نظر كه امروزه با طراحي صفحه هايي استاندارد براي جانمايي شير ها كار تعبيه مكان شير ها راحت تر شده خيلي از نظر فاصله در نظر گرفته شده براي شير هاي پيسوار و يا رادياتور ها و … نگراني نداريم.

 

اين صفحات در اندازه هاي مناسب توليد مي شوند و تنها كافي است كه سر لوله ها با اتصالات نصب شيرها به اين صفحات اتصال داده شوند تا استاندارد فواصل از نظر باز بودن و يا پهنا رعايت شود. اين صفحات در اندازه هاي ?? سانتي ، ?? سانتي ، ?? سانتي و ? سانتي طراحي مي شوند كه هر كدام براي نصب شير ها در فواصل مشخص كاربرد دارند.

 

بطور مثلا براي نصب شيرهاي پيسوار فاصله ?? سانتي متري از ديوار استاندارد است كه با نصب زانوهاي شير هاي پيسوار بر روي اين صفحات و نصب لوله ها به اين شيرها مشكل اندازه دهانه مرتفع مي شود و تنها كافي است بصورت تراز بر روي ديوار نصب شود. از صفحات ?? سانتي متري براي رادياتور ها و حوله خشك كن استفاده مي شود و از صفحات ? سانتي متري براي شيرهاي تكي.

 

با انتخاب اين صفحات شابلوني اطمينان پيدا مي كنيم كه فواصل نصب شيرآلات به خوبي رعايت شده اند.

 

براي ديدن نمونه هاي مختلف شير آلات بهداشتي و كالاهاي كاربردي ساختماني به سايت چلونگر سر بزنيد.

 

تازه هاي نشر ارديبهشت 1399

۸۶ بازديد

??#كتاب_ياد_جنگل_دور

#گوردون_اوراينز | مترجم: كاوه فيض اللهي | #نشر_نو

اين كتاب همراه با مقدمه مفصل و راهگشاي مترجم با بهره‌گيري از مدل انتخاب زيستگاه در پرندگان و شبيه‌سازي آن با رفتار انسان، به فرضيه ساوانا – علفزاري با درخت‌هاي پراكنده كه نزديك به ?? درصد از سطح خشكي‌هاي زمين را مي‌پوشاند مي‌رسد و واكنش ما به درختان با شكل‌هاي مختلف را تبيين مي‌كند. جانِ سخن اوراينز اين است كه بسياري از واكنش‌هاي انسان به طبيعت تصادفي نيست بلكه ريشه‌اي عميق در گذشته‌ي تكاملي ما دارد و بسياري از سليقه‌هاي ما در زيبايي‌شناسي، نتيجه‌ي ماندگار انتخاب طبيعي است. خواندن اين كتاب با تصاوير پرشمار بي‌شباهت به دفترچه يادداشت‌هاي شرلوك هولمز براي حل يك معماي جنايي نيست. چرا كه همراه با نويسنده در يك جنگل يا موزه آثار هنري قدم مي‌زنيد.

??#كتابچه_پاد_زيبايي_شناسي ‌

#آلن_بديو | مترجم: علي معصومي| #انتشارات_نگاه

پاد زيبايي شناسي نوعي رابطه‌ي فلسفه با هنر است كه بر پايه آن، هنر خود مولد حقيقت‌هاست. پاد زيبايي‌شناسي هنر را به صورت شي يا موضوع فلسفه درنمي‌آورد و به جاي پرداختن به تاملات زيبايي شناختي دقيقا به توصيف تاثيرهاي درون فلسفه‌اي مي‌پردازد كه هستي مستقل اثرهاي معين هنري را از خود به جا مي‌گذارد.

??#كتاب_شيوه_فني_نمايش_نامه_خواني (از پايان تا آغاز و از آغاز تا پايان)

#ديويد_بال | مترجم: محمود كريمي حكاك | #نشر_لوح_سيمين

كتاب حاضر كه بر اساس مطالعه و موشكافي دقيق صدها نمايش‌نامه از هر سبك و هر دوره‌اي تنظيم شده، حاصل تجربيات و تحقيقات خستگي‌ناپذير ديويد بال در دوراني است كه به عنوان مدير ادبيات دراماتيك تئاتر كاتري در هر سال مسئول تجزيه و تحليل ده‌ها نمايش‌ را به عهده داشت.

?? جهت مشاهده‌ و يا خريد اينترنتي كتاب به وب‌سايت كاواك مراجعه نماييد. www.cavack.com

 

?

فرق بين تشك ايراني و خارجي

۹۳ بازديد

فرق بين تشك ايراني و خارجي

خواب راحت و استراحت مطلق به دغدغه‌اي اساسي براي جامعه تبديل شده است. اين موضوع براي بسياري از توليدكنندگان تشك يك موضوع مهم قلمداد مي‌شود. زيرا اگر يك تشك نتواند يك خواب راحت را به خريدار هديه دهد، هيچ ارزشي نخواهد داشت.

plsj_w11.jpg

بنابراين مطالعات براي رفع نقص و بهبود ويژگي‌هاي يك تشك ايده‌آل در مركز تحقيقات توليدكنندگان بزرگ و معتبر بي‌وقفه جريان دارد. اولين فرق بين تشك ايراني و خارجي، موضوع مطالعه مستمر است. كه براي رفع نقص‌ها و بازخوردهاي منفي، در نهايت منجر به اختلاف كيفيت در تشك‌هاي داخلي و خارجي خواهد شد. فروش بالا، رضايت‌مندي روزافزون ، توليد طرح‌هاي جديد و افزايش تنوع مدل‌هاي به‌روز و… همگي نمونه‌اي اندك از برندهاي  best  و kelebek  هستند

 

 

 

 

 

10 فرق بين تشك ايراني و خارجي

1-مواد اوليه :

اولين موضوعي كه در خوب يا بد بودن يك تشك ملاك نظر قرار مي‌گيرد، مواد بكار رفته در تشك است. كيفيت مواد اوليه، فرق بين تشك ايراني و خارجي را بيشتر عيان مي‌كند.


البته پيشرفت اين حوزه در كشور چشمگير بوده اما هنوز اختلاف كيفيت آنچنان بالاست، كه تنها حضور محصولات خارجي مي‌تواند خلا ميان يك محصول ايده‌آل خارجي و يك محصول خوب داخلي را پر كند. تفاوت تشك‌هاي داخلي و تشك‌هاي خارجي آن ممكن است با چشم و در نگاه اول هم ديده شود ولي قطعا با استفاده هر دو، پي به اختلاف فاحش اين دو خواهيد برد.

2-تنوع مدل :

 دومين فرق بين تشك ايراني و خارجي، تنوع بالاي محصولات خارجي است زيرا برندهاي فراواني در اين حوزه فعال هستند. و جنبه رقابتي ميان آنها سبب شده براي فروش بيشتر و پيروزي در عرصه رقابت ، محصولات متنوعي را توليد و عرضه كنند.

اين موضوع مي‌تواند به جلب رضايت نهايي خريداران بيانجامد، زيرا سلايق اشخاص متفاوت است و اين اختلاف سليقه مي‌تواند در خريد برندهاي خارجي تبلور پيدا كند.

3- رضايت يا فروش :

اگر وجهه رضايت را يك صفت كيفي در نظر بگيريم، وجهه فروش يك ويژگي كمي خواهد بود. دو موضوعي كه ارتباط معنايي فراواني با هم دارند. و رشد يكي از آنها همواره به رشد ديگري منتج خواهد شد. فرق بين تشك ايراني و خارجي ذيل اين عنوان ، در جلب نظر نهايي خريدار تاثير بسزايي دارد.

زيرا اغلب توليدكنندگان خارجي رضايت را پله‌هاي نردبان فروش مي‌دانند. و تاكيد فراوان در جلب رضايت دارند. اين موضوع در توليدكنندگان داخلي هم ديده مي‌شود ولي به سبب بازار رقابتي اندك ، كمتر بدان اهميت داده مي‌شود.

4- رعايت استانداردها :

 اين موضوع بسيار پيچيده است . زيرا سطوح استانداردها بسيار متفاوت هستند. و از پايين‌ترين سطح استاندارد كه شامل رعايت موارد اوليه مي‌باشد شروع مي‌شوند. و به بالاترين سطح كه رضايت‌ مندي حداكثري خريداران را به دنبال دارند ختم مي‌شود.

اين اختلاف سطوح در فرق بين تشك ايراني و خارجي، هم در موضوع توليد و هم در موضوع رضايت ، بسيار حائز اهميت است. زيرا رعايت حداكثري استانداردها تبديل به يك رويه عادي در اغلب توليدات خارجي شده است . در حاليكه رعايت پايين ترين سطح از استانداردها در توليدات داخلي از الزامات به شمار مي‌رود.

5- قيمت :

به واسطه اختلاف شديد ارزي ميان واحد پولي داخل و خارج ، اغلب تشك‌هاي داخلي در رده كيفي متوسط با قيمتي مناسب‌تر توليد و عرضه مي‌شوند. ولي اين موضوع در تشك‌هاي با كيفيت بالا مصداق ندارد. و تشك‌هاي با كيفيت عالي توليد داخل ، اختلاف قيمتي بالا با محصولات مشابه خارجي ندارند. و بعضا هم قيمت داخلي‌ها بالاتر است.

اين اختلاف قيمتي در رده‌هاي متوسط هنوز هم فروش بالاي خارجي‌ها را تحت تاثير قرار نداده است . زيرا فرق بين تشك ايراني و خارجي در اختلاف كيفيت فاحش ميان آن دو است. و در رده بعدي مبحث اختلاف قيمت به چشم مي‌آيد. عمر متوسط و كارايي متوسط محصولات داخلي در مقابل عمر بالا و همچنين افت كيفيت اندك در دراز مدت محصولات خارجي ، مبحث قيمت را كمرنگ خواهد كرد.

6- تنوع رنگ و دوخت :

ست كردن تشك و تخت خواب با ديگر وسايل اتاق خواب يكي از دغدغه‌هاي اشخاص به شمار مي‌رود. اين موضوع سبب مي‌شود كه رنگ يك تشك و حتي نقش‌هاي استفاده شده در آن براي عده‌اي موضوع مهمي تلقي شود.


در  فرق بين تشك ايراني و خارجي در موضوع رنگ ، تنوع بالاي دوخت و طرح و رنگ در محصولات خارجي باعث مي‌شود خريداران محصولات خارجي آزادي انتخاب بيشتري داشته باشند.

7- ماشين‌ آلات و خط توليد :

 از آنجايي كه استفاده از ماشين آلات به‌روز مي‌تواند برش‌هايي دقيق را انجام دهد. لذا هم دوخت نهايي عالي خواهد شد . و هم دور ريز مواد اوليه كاهش مي‌يابد. كه در نهايت مي‌تواند منجر به كاهش قيمت نيز گردد ، موضوعي كه در خط توليد تشك‌هاي داخلي ، كمتر به آن توجه مي‌شود. و فرق بين تشك ايراني و خارجي را به وجود مي آورد.

8- ضمانت‌ نامه :

اغلب تشك‌هاي داخلي و خارجي داراي ضمانت‌نامه هستند. اما، مدت ضمانت‌نامه موضوع مهم اين مقوله است. زيرا تشك‌هاي با كيفيت اندك هم عمري نزديك به دوسال دارند . و كم پيش مي‌آيد يك تشك قبل از ?? ماه استفاده دچار مشكل گردد. فرق بين تشك‌ ايراني و خارجي در مبحث ضمانت‌نامه در اختلاف ميان مدت زمان گارانتي آنهاست.

ضمانت‌نامه 108 ماهه محصولي چون  perfect،يكي از مدل هاي پر فروش تشك هاي بست ، حكايت از كيفيت ساخت بالاي آن دارد. كيفيتي كه معلول علت‌هاي فراوان و متفاوتي است.

9- استاندارد بهداشتي :

 روي بدن انسانها انواع و اقسام جرم ها و باكتري ها وجود دارند. و يكي از مناسب ترين مكان ها براي رشد عوامل بيماري زا ، تشك است. بيماري ها و عفونت هاي پوستي ، عفونت ادراري ، ذات الريه و سرماخوردگي مي توانند با تغييراتي در گردش خون ، ورود برخي باكتري هايي را افزايش بدهد.

از جمله موارد موجود در  فرق بين تشك ايراني و خارجي كه ذيل  مقوله بهداشت و رعايت استانداردهاي بهداشتي نمود بيشتري پيدا ميكند ، وجود  پوشش آنتي باكتريال است. در محصولي همچون تشك  dr.best از سري تشك هاي طبي بست بعلت استفاده از پوشش آنتي باكتريال ، قطعا استرس و اضطراب خريدار در رعايت مسائل بهداشتي مرتفع خواهد شد.

10- حس راحتي و آرامش :

ديگر فرق بين تشك‌ ايراني و خارجي اين است كه در تشك هاي خارجي به خاطر اسانس هايي كه در متريال آن استفاده شده ، در هنگام خوابيدن روي آن ، به فرد يك حس آرامشي مي دهد. كه در  اغلب تشك‌هاي ايراني اين مورد به چشم نمي خورد .

بنابراين خصوصيتي كه در تشك هاي خارجي به كار رفته، مانند اسانس هاي خوش بوي به كار رفته در تار و پود تشك و همچنين استفاده از خصوصيت نانو در  متريال تشك ، مزيتي است كه تشك هاي خارجي نسبت به تشك هاي ايراني دارند. و همين امر باعث ارائه حس آرامش در هنگام خوابيدن روي اين نوع تشك ها مي باشد.

منبع : https://bestkelebek.ir/

در بالا 10 مورد فرق بين تشك ايراني و خارجي را به اختصار توضيح داديم . و تلاش كرديم با طرح موضوعات مهم و البته كاربردي ، در رفع شبهه خريداران گامي بزرگ برداريم. ولي به ياد داشته باشيد . موارد مذكور تمامي موضوعاتي نيستند كه بايد به آنها دقت شود .

و مسائل ديگري هم در يك خريد ايده­آل نقش دارند. از جمله توزين مناسب وزن بدن به تمام قسمت هاي تشك يا گردش هواي متعادل و … كه مي توان از آن نام برد. در نهايت اين خريدار است كه با در نظر گرفتن شرايط و نياز هاي ضروري  خود تصميم نهايي را اتخاذ مي كند. و بهترين خريد رو در زمينه محصولات خواب انجام مي دهد.

شارژر فندكي چيست؟

۹۵ بازديد

شارژر فندكي چيست؟

امروزه به دلايل استفاده زياد از گوشي موبايل و وصل بودن مداوم به اينترنت شارژ گوشي زودتر از حالت عادي تمام مي شود . اگر در منزل و يا محل كارتان باشيد اين امر مشكل ساز و درگير كننده نخواهد بود ، اما در مسافرت و يا زماني كه دسترسي به برق شهري نداريد تبديل به يك مشكل بزرگ مي شود. در اين مقاله مي خوانيم كه شارژر فندكي چيست؟ ، چگونه كار ميكند ، و نكات داراي اهميت در خريد شارژر فندكي چيست.شارژر فندكي همان طور كه از اسم آن معلوم مي باشد، شارژر فندكي ماشين براي آن طراحي شده كه شما بتوانيد گوشي هوشمند خود را داخل ماشين شارژ كنيد .شارژر فندكي يك دستگاه الكترونيكي مي باشد كه برق 12 ولت ماشين را به ولتاژ 5 ولت استاندارد USB تبديل مي كند .اين شارژر امكان دارد تك خروجي و يا 2 خروجي باشد كه داراي يك خروجي 1 آمپر و يك خروجي 1/2 آمپر مي باشد.نكات مهم در خريد شارژر فندكي در هنگام خريد علاوه بر زيبايي ظاهري نكات ديگري هم مي باشد كه بايد به آن توجه نمود :

1- تعداد پورت ها

شارژر فندكي فست تايپ سي يوشيتا 3USB

2- جريان خروجي شارژر فندكي اگر گوشي موبايل و يا تبلت خود را هميشه به همراه خود داريد ،گزينه بهتر آن است كه شارژر فندكي اي انتخاب كنيد و بخريد كه داراي يك پورت 1/2 آمپر و يك پورت 1 آمپر باشد. تبلت ها به دليل داشتن باتري هاي بزرگ تر براي شارژ شده به جريان بيشتري نياز دارند. پس براي شارژحتماً بايد به خروجي 1/2 آمپرمتصل بشوند. استفاده از شارژر فندكي به ماشين و گوشي آسيب مي زند؟نكته مهمي كه بايد به آن توجه داشت اين مي باشد كه در صورت خاموش بودن ماشين گوشيتان را به شارژر وصل نكنيد زيرا توان الكترونيكي باتري ماشين را خالي مي كند . حتي اگر گوشي متصل نباشد و فقط شارژر فندكي به فندك ماشين متصل باشد اندكي از توان باتري كشيده مي شود. پس فقط زماني كه ماشين روشن مي باشد و مي خواهيد گوشي خود را شارژكنيد شارژر را به فندك ماشين وصل كنيد . زيرا زماني كه ماشين روشن مي باشد يك قطعه در حال شارژ كردن باتري ماشين است و برق كلاً از آن جا تأمين مي شود پس شارژ كردن گوشي با شارژر فندكي روي باتري ماشين خيلي تأثير منفي و نامناسب ندارد.در ضمن بهترمي باشد در موقع استارت زدن ماشين ، گوشي به شارژر وصل نباشد چون امكان دارد نوسان برق به شارژر فندكي يا گوشي شما آسيب وارد كند و متضرر شويد ، البته شايد هيچ وقت اين اتفاق رخ ندهد اما رعايت اين كار براي جلوگيري ايجاد مشكل بهتر است.

براي ديدن نمونه هاي بيشتر و خريد شارژر فندكي متناسب با نياز خود ميتوانيد با مراجعه به وبسايت ديجي فرست از انواع شارژر فندكي ديدن كنيد.